Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].

KATEGORIE

 Brak Kategorii

 
NOWOŚCI
 
POLECAMY
 

Reklamacje i zwroty:

1. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona: np.mechanicznie, zalana; czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (naruszona taśma) itp.

Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. W takim przypadku paczki nie odbiera się tylko spisuje protokół szkody.

Jeśli produkty okażą się uszkodzone, a nie było tego widać na opakowaniu należy wysłać mail reklamacyjny na adres przystandlapiekna@gmail.com  zgłosić w tytule wpisują reklamacja i numer zamówienia, opisując uszkodzenia i najlepiej dołączając dokumentację fotograficzną.

Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis i nazwę uszkodzonych produktów oraz dokumentację zdjęciową - inaczej może zostać odrzucona.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.), mają Państwo możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Koszty odesłania paczki ponosi Nabywca. Aby zwrócić paczkę, produkt musi być oddanny w stanie niezmienionym (nie może być zniszczony, używany, otwierany, naruszony w jakikolwiek sposób) również opakowanie nie może

być naruszone (w tym folie i inne zabezpieczenia fabryczne).

Termin 14-dniowy liczy się od dnia otrzymania produktu.

Wraz z odsyłanymi produktami należy przesłać protokół -

oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Zwrot pieniędzy za zwrócone zamówienie (bez poniesionych kosztów odesłania) zostanie dokonany w terminie 7 dni, na konto podane przez Nabywcę w paczce zwrotnej, licząc od chwili odebrania przesyłki w magazynie centralnym.

 

Anulowanie zamówienia:

Zamówienia można anulować do momentu jego zafakturowania i przekazania kurierowi (status zamówienia: gotowe do wysłania/przesyłka wysłana).

Aby anulować zamówienie należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wysyłając email na adres: przystandlapiekna@gmail.com w mailu prosimy podać w szczególności numer zamówienia, które ma być anulowane.

Pracownicy Biura Obsługi Klienta po odczytaniu emaila anulują zamówienie i

informują klienta o tym fakcie drogą mailową lub telefoniczną.

MOJE KONTO
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 
PROMOCJE
 
TOP LISTA

Brak towarów

 
SUBSKRYPCJA

 

 
JĘZYK
   
 
INFORMACJE
  Kontakt
  O Nas
  Gwarancja
  Reklamacje i zwroty
  Bezpieczeństwo
  Regulamin
 

Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl